Avisos

Serveis Tècnics i Urbanisme

L'objectiu de l’àrea és  planificar de forma coherent i funcional l'ordenació del territori i crear un model de municipi sostenible i respectuós amb el medi ambient.

Vetlla pel correcte desenvolupament del planejament urbanístic —elaboració, redacció i gestió dels plans urbanístics— en el marc del Pla general municipal d’ordenació (Aprovació definitiva CUG, 4 d’abril de 2001 / aprovació definitiva CUG del Text refós, 5 d’abril de 2002 / Publicació al DOGC núm. 3654 d’11 de juny de 2002).

S’ocupa de la tramitació de llicències d’obres, de llicències de primera ocupació, de llicències ambientals (obertures), de la tramitació de certificats d’aprofitament urbanístic, del control de les edificacions i disciplina urbanística, de les fiances d’obres, de l’expedició de certificats de compatibilitat urbanística. Analitza i supervisa les llicències d’obres i d’activitats, així com tot el que fa referència a projectes, planejament, manteniment i cartografia.

Treballa en l’elaboració de projectes d’edificis, espais públics i instal·lacions (enllumenat, clavegueram, etc.), així com en la seva execució, o en el control de l'execució en el cas que s’hagin adjudicat a alguna empresa.

També és l’àrea responsable del manteniment d’edificis, de la via pública, del clavegueram, de les plaques de noms i numeració dels carrers, dels serveis i instal·lacions municipals; i s’encarrega de realitzar el Servei Municipal de Manteniment d’Obres, de Jardineria i de Lampisteria.

A l'apartat d'urbanisme de la pàgina web municipal hi trobareu la següent informació: 

1. PLANEJAMENT URBANÍSTIC VIGENT
Podeu consultar tot el planejament vigent, així com el planejament derivat del municipi de Torroella de Montgrí al Registre de Planejament urbanístic de Catalunya.
Índex expedients amb el seu contingut íntegre, en compliment de l’apartat 5è, b) de l’article 8 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme.

2. PLANEJAMENT, GESTIÓ I EXECUCIÓ URBANÍSTICA EN TRÀMIT
Documentació, convocatòries d’informació pública i acords adoptats en llur tramitació, en compliment de l’apartat 5è c) de l’article 8 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme.

3. REGISTRE DE CONVENIS URBANÍSTICS
Publicació dels convenis urbanístics aprovats, en compliment de l’article 104.2 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme.

Horari d’atenció al públic:
> Serveis administratius: de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 h
> Serveis tècnics: de dilluns a divendres, de 13.00 a 14.00 h (amb cita prèvia)

Notícies Relacionades
24.11.2022

Benvolguts veïns i veïnes, Us informem que aquesta propera setmana començaran les obres de pavimentació i millora del Camí de les Dunes,... (Llegir més)

21.09.2022

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha aconseguit un ajut d'1.173.428 euros per destinar a la conservació, reparació i millora de l’eficiència... (Llegir més)

30.07.2022

L'alcalde de Torroella de Montgrí, Jordi Colomí, va participar ahir a la tarda, a l’Auditori Josep Irla de Girona, en la taula rodona de cloenda... (Llegir més)

27.06.2022

Aquesta setmana l’Ajuntament portarà a terme tasques de manteniment i conservació a l’aparcament de terra situat al costat de la plaça del... (Llegir més)

10.06.2022

El Museu de la Mediterrània ha acollit aquest matí la darrera jornada lectiva del 2n curs del grau d'Arquitectura de la UdG. El matí s'ha tancat... (Llegir més)

Responsable tècnic
Sra. Elisabet Garcia
Responsable polític
Sr. Jordi Oliver Gonzalez
Dades de contacte
Adreça
C/ de l'Hospital, 18 (Can Mach)-17257-Torroella de Montgrí
Horari
De 9 a 14 h, de dilluns a divendres (serveis administratius)
eventis