Avisos

Secretaria

L'àrea de Secretaria municipal té com a funció principal l'assessorament legal preceptiu i l'exercici de la fe pública a l'àmbit de l'Ajuntament. Té com a funció principal la de donar fe pública d’actes i acords i  l’assistència als òrgans decisoris de la corporació: Alcalde, Ple, Junta de Govern Local i comissions de govern.

També du a terme, entre altres tasques significatives, l’organització i el suport en tots els processos electorals convocats per les diferents administracions i la tramitació de l’expedient relatiu a la constitució del Consistori i el Registre d’Interessos dels membres electes de la Corporació.

Algunes de les seves tasques són:

  • Elaborar les convocatòries, ordres del dia, actes, resolucions i acords dels diferents òrgans de govern: Alcalde, Ple, Junta de Govern, comissions, etc...
  • Gestionar l´exposició pública d'acords del Ple, de la Junta de Govern, de resolucions de l'Alcaldia i dels regidors amb competències delegades.
  • Gestionar la publicació en butlletins, diaris oficials i al tauler d'edictes de l'Ajuntament.
  • Gestionar la contractació administrativa de béns, serveis i subministraments municipals.
  • Dissenyar i gestionar els processos de selecció i reclutament de personal i les seves convocatòries, tant obertes com de promoció interna.
  • Oferir assessorament jurídic i tècnic en la gestió dels diferents serveis municipals.
  • Oferir suport jurídic en l'àmbit de la gestió dels recursos humans.
  • Planificar i gestionar la formació i desenvolupament professional.
  • Organització i suport en tots els processos electorals convocats per les diferents administracions
  • Tramitació de l’expedient relatiu a la constitució del Consistori i el Registre d’Interessos dels membres electes de la Corporació.
Notícies Relacionades

Distingeixen l'Ajuntament de Torroella de Montgrí per la implantació i l'ús de l'Administració electrònica

22.03.2018

El Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC) ha distingit l'Ajuntament de Torroella de Montgrí amb un reconeixement per l'ús i la...

L’Ajuntament tindrà totalment implantada l’administració electrònica el mes de novembre

Ha col·laborat, com a municipi pilot, amb el Consell Comarcal i el grup d’arxivers del Baix Empordà, en el desenvolupament d’un programari de...

L'Ajuntament avança en la implementació de l'administració electrònica

(22.03.13) L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha fet una pas important cap a la implementació de l'administració electrònica i ha posat en...

Responsable tècnic
Sr. Pere Serrano Martín (Secretari)
Responsable polític
Sr. Jordi Colomí i Massanas
Dades de contacte
  •   972758112
Adreça
Plaça de la Vila,1
17257 Torroella de Montgrí
Horari
De 9 a 14, de dilluns a divendres
eventis