L'àrea de Secretaria municipal té com a funció principal l'assessorament legal preceptiu i l'exercici de la fe pública a l'àmbit de l'Ajuntament. Té com a funció principal la de donar fe pública d’actes i acords i l’assistència als òrgans decisoris de la corporació: Alcalde, Ple, Junta de Govern Local i comissions de govern.
També du a terme, entre altres tasques significatives, l’organització i el suport en tots els processos electorals convocats per les diferents administracions i la tramitació de l’expedient relatiu a la constitució del Consistori i el Registre d’Interessos dels membres electes de la Corporació.
Algunes de les seves tasques són:
El Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC) ha distingit l'Ajuntament de Torroella de Montgrí amb un reconeixement per l'ús i la... (Llegir més)
Ha col·laborat, com a municipi pilot, amb el Consell Comarcal i el grup d’arxivers del Baix Empordà, en el desenvolupament d’un programari de... (Llegir més)
(22.03.13) L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha fet una pas important cap a la implementació de l'administració electrònica i ha posat en... (Llegir més)