Alcalde: Jordi Colomí i Massanas
Per demanar cita: 972 75 81 12 (ext. 134) - alcaldia@torroella-estartit.cat
Alcaldia i comunicació
- Coordinació de totes les àrees d’actuació
- Coordinació dels serveis centrals i d'assesorament legal de la corporació.
Serveis Generals
- Administració electrònica, bon govern i transparència, i comunicació interna.
- Serveis d'informació i atenció a la ciutadania i Registre d'entrada i sortida de documents.
- Pla d'organització i reforma administrativa.
- Relació entre àrees i gestió de la informació interadministrativa.
- Informàtica i gestor documental.
- Pla d'implantació de l'Administració electrònica.
- Pla Govern Obert.
- Unitat de Transparència.
- Resoldre, amb caràcter centralitzat, totes les sol·licituds d'accés a la informació que els ciutadans i ciutadanes dirigeixin a l'Ajuntament o als seus ens instrumentals vinculats presents i futurs (sense perjudici de la seva delegació).
- Redacció, i coordinació del seguiment d'aplicació del Programa d'Actuació Municipal.
- Responsabilitat patrimonial i assegurances.
- Comunicacions, xarxes i dispositius mòbils
- Totes aquelles competències i funcions que no hagin estat delegades expressament i les que la normativa atribueix a l’ajuntament sense concretar-les en cap òrgan municipal.
Manteniment (Unitat Operativa de Manteniment.UOM)
- Organització logística d’activitats, festes i esdeveniments.
- Parcs i jardins.
- Jocs infantils.
- Manteniment de la via pública.
- Manteniment dels camps esportius.
- Manteniment de dependències municipals
- Manteniment de l’enllumenat públic.
- Manteniment del clavegueram
- Neteja de les dependències municipals.
- Totes aquelles competències i funcions que no hagin estat delegades expressament i les que la normativa atribueix a l’ajuntament sense concretar-les en cap òrgan municipal.
Gestió de residus i neteja viaria
- Direcció, gestió i coordinació del servei de recollida de residus, neteja viària i clavegueram.
- Relacions amb l’empresa adjudicatària del servei.
- Neteja de platges.
Direcció de la gestió del servei de l’aigua potable
- Seguiment i direcció del servei municipal de l’aigua potable.
- Adopció de totes les mesures corresponents a la prestació del servei, tant a nivell operatiu i de manteniment, com a nivell de recursos humans i materials disponibles, facturació i aprovacions de despesa.
- Inversions en el servei d’aigua potable.
|
|