L'Ajuntament de Torroella de Montgrí i Montgrí Aigua, el servei municipal d'abastament d'aigua potable impulsen una campanya per fomentar l'estalvi... (Llegir més)
El servei de recollida comercial porta a porta s'amplia els mesos d'estiu a Torroella de Montgrí i l'Estartit per assumir l'augment de la població,... (Llegir més)
El projecte Life Pletera serà un dels dos casos d'estudi que es tractaran la setmana vinent en la cinquena edició de la jornada "Arte e imaginarios... (Llegir més)
L’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat una campanya per eliminar flora exòtica invasora a diferents espais verds del municipi, amb... (Llegir més)
Us informem que des del 21 de juny i fins al 30 de setembre de 2023 s’ha habilitat l’aparcament temporal al costat de l’Escola del Mar «La... (Llegir més)
Aquest matí, operaris de la Brigada Municipal de Medi Ambient de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí han fet efectiu el tancament de l'accés... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha elaborat un cens amb el llistat d'edificis municipals i privats que tenen elements de fibrociment amb... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí està enllestint els preparatius per a la posada en marxa de la comunitat energètica local (CEL). En aquests... (Llegir més)
La fundació Carano 4 Children ha traslladat a l'Ajuntament la seva voluntat que Torroella de Montgrí aculli l’acte institucional de lliurament de... (Llegir més)
Benvolguts/des, Us informem que l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha obert una convocatòria pública de subvencions a entitats del municipi... (Llegir més)
La Junta Central d’Usuaris d’Aigua del Baix Ter (JCUABT) i els màxims responsables de la gestió de l’aigua a Catalunya van mantenir dissabte,... (Llegir més)
Aquest dissabte s’ha inaugurat oficialment el nou local de l’ADF Montgrí, emplaçat al carrer Llibertat, número 56, de Torroella de Montgrí.... (Llegir més)
L’Ajuntament ha organitzat un acte de presentació pública per donar a conèixer el projecte de la Comunitat Energètica Local (CEL) que promou a... (Llegir més)
El Departament d'Acció Climàtica ha iniciat les actuacions de recuperació de la zona cremada a l'incendi del Montgrí de juliol de 2021. En... (Llegir més)
El Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural ha creat una brigada específica, que estarà operativa els 365 dies de l’any,... (Llegir més)