30.01.2019
Després de gairebé quatre anys i mig d'intensos treballs, el Life Pletera ha arribat al final del seu trajecte. El 31 de desembre vam posar punt i final a un projecte apassionant, que ha permès recuperar l'antiga maresma de la Pletera, parcialment urbanitzada a finals dels anys 80.
Un cop completades de manera molt satisfactòria totes les actuacions planificades, ara ens agradaria compartir i celebrar amb tots vosaltres la finalització del projecte. Per aquest motiu, hem programat una jornada de portes obertes per al proper diumenge 3 de febrer, a les 11 h. L'acte aplegarà socis i col·laboradors del Life Pletera, i comptarà amb la participació del conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet. Junts, farem un recorregut per la nova xarxa d'itineraris, visitarem el mirador i coneixerem, de primera mà, què s'ha aconseguit amb el Life Pletera.
Serà un matí de celebració, que ens permetrà redescobrir un espai del nostre litoral d’altíssim valor natural, destinat a ser un espai de lleure al servei de la qualitat de vida i la dinamització turística del nostre municipi.
L’activitat s’emmarca en la celebració del Dia Mundial de les Zones Humides, una efemèride que es commemora el 2 de febrer, i que des del Life Pletera hem celebrat, d’una manera o una altra, cada any.
Ens agradaria molt que ens pugueu acompanyar en aquest dia tan especial, no només per a Torroella de Montgrí i per a l’Estartit, sinó per al conjunt dels aiguamolls del Baix Ter i el Parc Natural, que recuperen un espai d’altíssim valor mediambiental.
FIMAG, el Festival Internacional de Màgia de Torroella de Montgrí, vol que la màgia piqui a tothom. Per això, ja engega motors el dijous 1 de... (Llegir més)
Ja podeu consultar les llistes definitives dels infants que han estat admesos i exclosos a les escoles bressol municipals, de Torroella de Montgrí i... (Llegir més)
Aquest matí s'ha formalitzat una tercera donació a l'Ajuntament de Torroella de Montgrí de diverses obres del fons privat d'art del reconegut... (Llegir més)
Unitat i Progrés Municipal ha guanyat les eleccions municipals amb 1.188 vots (29,68%) i Jordi Colomí ha aconseguit revalidar els sis regidors que... (Llegir més)
Benvolgudes famílies, Ja podeu consultar les llistes baremades dels infants que han fet sol·licitud de preinscripció a les escoles bressol... (Llegir més)
El Museu de la Mediterrània ha rebut la donació d’un nou fons musical vinculat al món de la sardana. En aquest cas es tracta de la documentació... (Llegir més)
La 43a edició del Festival de Torroella de Montgrí, que se celebrarà entre el 29 de juliol i el 18 d'agost, reivindica enguany, el poder... (Llegir més)
La Fundació Philippe Cousteau “Unió dels Oceans” ha començat a impartir a l’Aula del Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí, el... (Llegir més)
El proper dijous 11 de maig de 2023 s'obre el període de sol·licituds d'ajuts al programa de Casals d'Estiu que coordinen l'Ajuntament de Torroella... (Llegir més)
L’Ajuntament de Torroella de Montgrí convoca un concurs de cartells per escollir la imatge publicitària que ha de servir per il·lustrar el... (Llegir més)
El Servei Català de la Salut ha començat els preparatius previs per a l’execució de les obres d’ampliació del CAP de Torroella de Montgrí.... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha instal·lat dos bancs amb electricitat per a carregar dispositius electrònics a Torroella de Montgrí i a... (Llegir més)
L’Institut Montgrí ampliarà el curs vinent la seva oferta formativa amb la posada en marxa d’un cicle superior de Màrqueting i Publicitat. Es... (Llegir més)
Més de 150 alumnes de 5è de primària del Col·legi Sant Gabriel i de l'Escola Guillem de Montgrí, de Torroella de Montgrí; de l'Escola... (Llegir més)
Cala Montgó ha tornat a revalidar per tretzè any consecutiu la Bandera Blava que certifica la bona qualitat ambiental de la platja i... (Llegir més)