Aquesta tarda han començat a disputar-se els partits del torneig internacional de futbol base MICFootball (MIC-Mediterranean International Cup) als camps municipals de Torroella de Montgrí i l'Estartit.
El nostre municipi acollirà un total de 54 partits de les categories U12A i U14. En concret, es disputaran 32 partits a Torroella de Montgrí i 22 a l'Estartit. El camp nou de Torroella acollirà els partits de la categoria U14. El darrer partit a Torroella de Montgrí es disputarà el divendres a les 20 h i el darrer a l'Estartit el dissabte a les 13 h. Al nostre municipi es podran veure joves promeses d'importants equips com Juventus FC, RCD Espanyol, Manchester United FC, Real Madrid CF i Sevilla.
Novament, el municipi acollirà un important nombre de persones que estaran allotjades a establiments locals: unes 600 persones i 3.500 mitges pensions. Aquestes xifres constaten l'important impacte que té aquest esdeveniment esportiu en la dinamització local de la nostra destinació.
La competició, un referent esportiu de la Setmana Santa, es disputarà fins el proper diumenge 20 d’abril en 59 camps de 43 municipis de les comarques gironines. Per segon any consecutiu, l’esdeveniment bat el seu rècord de participació i comptarà amb més equips que mai: més de 8.000 futbolistes de 444 equips procedents d’una quarantena de països dels cinc continents.