Estem dintre dels primers 6 mesos de la legislatura 2023-27 i passats sobradament els primers 100 dies de l’actual govern, s’ha posat de manifest i s’ha consolidat tot allò que vam anunciar abans de les eleccions i vam dir que passaria.
Tenim un govern amb una manca clara de lideratge on la seva agenda de present i de futur és: qui dia passa any empeny. El descontrol és tal que l’equip de govern d’UPM-ERC-OTE (la CUP, encara que ells en cada moment volen justificar que no són els mateixos) no són capaços ni de saber fer, ni de coordinar una cosa tant simple com el Ple Ordinari mensual el primer dijous de cada mes. Plens que segueixen negant voler-los fer a Can Quintana sense cap justificació ni lògica. Van a salt de mata i el posen quan els hi va bé o quan algun membre del govern no està de vacances. En comptes de posar-se ells i elles al servei de l’Ajuntament, fan que l’Ajuntament i la ciutadania estiguin al seu servei i a les seves conveniències particulars.
Venim de Guatemala i anem cap a Guatapeor. Venim de “el café para todos“ i anem cap a “quiero, no puedo y no sé como hacerlo”. Tot plegat un desgavell tan gran que a dia d’avui podem garantir que les finances de l’Ajuntament aniran a pitjor perquè no hi ha “euros”.
Demanem disculpes a la ciutadania per la situació actual del nostre govern i podem garantir que farem tot el possible per reconduir aquest desgavell. Però a dia d’avui, tot i les queixes que ens feu arribar i que no enteneu com estan al govern els que estan, només ens queda dir-nos a tots plegats: “Disfruten lo votado!”