Al llarg d’aquest mandat, algunes de les feines que hem gestionat els regidors del grup municipal d’ERC al govern municipal han estat molt encarades a transformar maneres de treballar i serveis de l’Ajuntament, amb la intenció de fer-lo més modern, àgil i proper a la ciutadania. Aquest any hem municipalitzat el servei de manteniment del enllumenat públic. Això ens ha permès no augmentar la despesa en el pressupost del 2022, mantenint i, en molts aspectes, incrementant el servei de manteniment i les millores. Ara volem fer el mateix amb el servei d’aigua potable amb la intenció d’augmentar la inversió sense haver de pujar el preu del rebut. Aquesta és una aposta molt important en els moments d’alça de preus que estem patint i que reverteix a les butxaques de tots els veïns i veïnes del municipi.
Hem iniciat, també, la reformulació dels espais urbans, millorant enjardinaments, arbrat, accessos a peu i en bicicleta. En definitiva, amb la voluntat de fer espais més segurs, còmodes i agradables. Aquesta és una tasca que estem treballant intensament i que serà la gran aposta de futur que hem de fer tots plegats com a comunitat.
Repensar l’urbanisme posant noves prioritats al centre. I aquestes són: la gent i la sostenibilitat. Volem estructurar una nova proposta de municipi pensant en els infants, ja que hem après que una vila més amable per a les criatures ho és també per a tothom. Aquells espais que són segurs, còmodes i accessibles per els més petits, també ho seran per a la gentgran i per a les persones que els vulguin gaudir.