16.05.2022
Benvolguts/des veïns/es,
Us informem que arran de l’experiència positiva de les restriccions de trànsit del Passeig de Catalunya durant els mesos d’estiu dels darrers anys, s’ha acordat que a partir del proper 1 de juny i fins al 30 de setembre de 2022, es restringirà la circulació de vehicles des de les 20.30 h i fins a les 00.30 h.
Aquesta restricció del trànsit es farà en sentit ascendent i descendent, i el trànsit es desviarà pel passeig Vicenç Bou.
La circulació amb vehicles estarà permesa als veïns i veïnes per accedir als garatges i als conductors que hagin de retirar els seus vehicles en cas que els hagin estacionat en zona blava.
Des de l’Ajuntament de Torroella de Montgrí us volem agrair als veïns i veïnes la vostra col·laboració per contribuir a que el Passeig de Catalunya continuï essent un dels epicentres de la vida social i de la mobilitat urbana de la vila.
Cordialment,
Josep Martinoy i Casademont
Regidor de Seguretat Ciutadana
Torroella de Montgrí, 16 de maig de 2022
Tres dies de festa i música per inaugurar la temporada de grans festivals de la Costa Brava. L’ÍTACA Sant Joan, de l’Estartit, es posa en marxa... (Llegir més)
La comissió organitzadora del Premi Espai Ter ha decidit atorgar el IV Premi Espai Ter de música al pianista i compositor Manel Camp per posar en... (Llegir més)
Benvolguts/des veïns/es, Properament celebrarem la Revetlla de Sant Joan al nostre municipi, i us informem sobre la programació d'aquesta festa... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí obrirà un Punt d'Informació d'Habitatge (PIH) des del qual es prestarà suport directe als propietaris i... (Llegir més)
Avui 17 de juny es donen a conèixer els 3 cartells finalistes del Concurs de cartells de Festa Major 2022, que el jurat ha escollit entre tots els... (Llegir més)
El regidor de Gestió Costanera i Platges, Marc Calvet, ha recollit avui la Bandera Blava que acredita la qualitat de Cala Montgó, en un acte... (Llegir més)
El projecte de Camins Escolars Segurs encara la recta fina de la primera fase, que enllaça la plaça Quintana i Combis amb l'Espai Montgrí. Avui... (Llegir més)
L'Ajuntament ha iniciat l'execució del projecte de millora de la qualitat urbana i embelliment dels centres comercials i nuclis de Torroella de... (Llegir més)
Aquest matí, operaris de la Brigada Municipal de Medi Ambient de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí han fet efectiu el tancament de l'accés... (Llegir més)
Els alumnes de 4t d'ESO del Col·legi Sant Gabriel apadrinaran i s'encarregaran del manteniment i embelliment dels nous escocells que l'Ajuntament de... (Llegir més)
Benvolguts veïns, Us informem que per tal d'evitar el risc d’inici d’un incendi forestal i per assegurar la seguretat dels béns i la... (Llegir més)
El Museu de la Mediterrània ha acollit aquest matí la darrera jornada lectiva del 2n curs del grau d'Arquitectura de la UdG. El matí s'ha tancat... (Llegir més)
L'alcalde de Torroella de Montgrí, Jordi Colomí, i la regidora d'Educació, Anna Company, han assistit aquesta tarda, a l'Auditori Teatre Espai... (Llegir més)
Demà s'inaugura la nova proposta expositiva de la Fundació Mascort a la Casa Galibern, de Torroella de Montgrí. En aquesta ocasió porta per... (Llegir més)
Torroella de Montgrí ha inaugurat l'Espai Jove amb una festa amb diversos actes i els parlaments institucionals. Aquest és un equipament... (Llegir més)