03.02.2022
Dimecres van finalitzar les obres de millora del sistema de drenatge de la xarxa d’aigües pluvials del carrer Joan Maragall. Es van iniciar a mitjans de gener i, tot i tenir una previsió d'execució de dos mesos, els treballs s'han accelerat amb la dotació de més recursos tècnics i humans, per tal de minimitzar l'afectació als veïns i veïnes i a la mobilitat d'aquell sector.
En el carrer Joan Maragall, entre l’encreuament dels carrers Bellavista i del Portal de Santa Caterina es produïen, freqüentment, episodis d’embossament del col·lector de sanejament a causa de fractures en el col·lector. Això ocasionava l'emissió d’olors desagradables, operacions de Enviarmanteniment costoses i comportava un risc per manca de salubritat.
Segons una inspecció realitzada a través de càmera, aquest tram, d'uns 240 metres, es trobava en molt mal estat, motiu pel qual el drenatge de les aigües residuals no evacuen correctament, provocant episodis de filtracions en el subsòl en el conjunt de la xarxa de sanejament del vial. Per aquesta raó, l'Ajuntament va considerar necessari substituir-lo.
Les obres han tingut un cost aproximat de 35.000 euros i han rebut finançament a través del Pla Únic d’Obres i Serveis (PUOSC) 2020-2024 de la Generalitat de Catalunya.
El regidor d'Urbansime, Jordi Oliver, declara: «Ara comencem a executar les actuacions del PUOSC que vàrem plantejar-nos a l'inici d'aquesta legislatura i que s'ha de finalitzar el 2024. Estem convençuts que, tant aquest projecte, com la resta que conformen el pla repercutiran molt positivament a la ciutadania.»
FIMAG, el Festival Internacional de Màgia de Torroella de Montgrí, vol que la màgia piqui a tothom. Per això, ja engega motors el dijous 1 de... (Llegir més)
Benvolgudes famílies, Ja podeu consultar les llistes baremades dels infants que han fet sol·licitud de preinscripció a les escoles bressol... (Llegir més)
El Museu de la Mediterrània ha rebut la donació d’un nou fons musical vinculat al món de la sardana. En aquest cas es tracta de la documentació... (Llegir més)
La 43a edició del Festival de Torroella de Montgrí, que se celebrarà entre el 29 de juliol i el 18 d'agost, reivindica enguany, el poder... (Llegir més)
La Fundació Philippe Cousteau “Unió dels Oceans” ha començat a impartir a l’Aula del Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí, el... (Llegir més)
El proper dijous 11 de maig de 2023 s'obre el període de sol·licituds d'ajuts al programa de Casals d'Estiu que coordinen l'Ajuntament de Torroella... (Llegir més)
L’Ajuntament de Torroella de Montgrí convoca un concurs de cartells per escollir la imatge publicitària que ha de servir per il·lustrar el... (Llegir més)
El Servei Català de la Salut ha començat els preparatius previs per a l’execució de les obres d’ampliació del CAP de Torroella de Montgrí.... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha instal·lat dos bancs amb electricitat per a carregar dispositius electrònics a Torroella de Montgrí i a... (Llegir més)
L’Institut Montgrí ampliarà el curs vinent la seva oferta formativa amb la posada en marxa d’un cicle superior de Màrqueting i Publicitat. Es... (Llegir més)
Més de 150 alumnes de 5è de primària del Col·legi Sant Gabriel i de l'Escola Guillem de Montgrí, de Torroella de Montgrí; de l'Escola... (Llegir més)
Cala Montgó ha tornat a revalidar per tretzè any consecutiu la Bandera Blava que certifica la bona qualitat ambiental de la platja i... (Llegir més)
El menjador escolar que gestiona l'AFA Guillem de Montgrí, de Torroella de Montgrí, ha revalidat per segon any consecutiu el certificat de qualitat... (Llegir més)
Aquest matí ha tingut lloc una reunió de treball entre l'Ajuntament de Torrelles de la Salanca i l'Ajuntament de Torroella de Montgrí per marcar... (Llegir més)
L’alcalde, Jordi Colomí, i el regidor d’Esports, Genís Pigem, han participat aquest matí en l’acte inaugural del festival Escola i Esport... (Llegir més)