29.12.2021
Torroella de Montgrí celebrarà la cavalcada de Reis amb un lleuger canvi de recorregut i final a l'esplanada de l'Espai Ter però mantenint elements tradicionals com el castell de focs.
Melcior, Gaspar i Baltasar arribaran com és habitual amb el seu seguici per la carretera de l'Estartit a les 19:15. Abans, al Passeig Catalunya, un Castell de Focs anunciarà la seva presència i seguidament Ses Majestats baixaran pel Passeig de Catalunya en direcció a la Rotonda Vicenç Bou, des d'on enfilaran el passeig fins a Fora Portal i cap al Carrer Riu Ter fins al Vial de davant l'Auditori Teatre Espai Ter. El recorregut finalitzarà i els parlaments tindran lloc a l'aparcament de ‘portland’ de l’equipament, on Ses Majestats i els carters reials saludaran els infants i les famílies que els hauran vingut a esperar.
El final de la cavalcada, que altres anys era a la Plaça de la Vila, davant l'Ajuntament, és un dels canvis més importants respecte edicions anteriors i es fa per garantir millor les distàncies de seguretat necessàries per evitar l'expansió de la pandèmia.
A l'Estartit Ses Majestats arribaran al Club Nàutic a les 18:30 i posteriorment faran cavalcada fins al Campament Reial instal·lat al pati de l'Escola Portitxol.
A banda de la rebuda i les cavalcades, la festivitat de Reis al municipi comptarà també amb un taller de fanalets el matí de la vigília de reis a la plaça Pere Rigau d'11.00 a 14.00, la recollida de cartes d'11.30 a 17.00 a la Plaça de la Vila i el lliurament dels premis del XVè concurs del Cartell de Reis a la capella de Sant Antoni a les 13.00.
Des de l'Ajuntament, i atenent a la normativa del Procicat i les recomanacions dels experts, es demana a la gent que eviti en la mesura del possible les massificacions i en el cas de les cavalcades es distribueixi al llarg de tot el recorregut.
També es recorda que en totes les activitats és obligatori portar mascareta en tot moment i es recomana anar només amb la bombolla de convivència i fer rentat de mans sovint amb aigua i sabó o gel hidroalcohòlic.
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí i l'EMD de l'Estartit reeditaran, per tercer any, l’organització d'El nostre estiu, el programa de... (Llegir més)
L'Àrea de Turisme de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat el procés d'elaboració d'un Pla Estratègic de Turisme que serà el seu full... (Llegir més)
Mirades’23, el Festival de Fotografia del Baix Empordà, arrenca demà divendres 24 de març i s’allargarà fins al 23 d'abril, a Torroella de... (Llegir més)
El Festival SÓC de Dansa Urbana i Fusió, que se celebrarà el pròxim 25 de març a Torroella de Montgrí, ampliarà en aquesta segona edició la... (Llegir més)
La Universitat Rovira i Virgili confirma que l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha interpretat i aplicat correctament, tant el conveni com la... (Llegir més)
Entre març i agost de 2021, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí va portar a terme el procés participatiu «Amb Nom de Dona» per tal que la... (Llegir més)
L'Ítaca Sant Joan tornarà a donar el tret de sortida de l'estiu a l'Estartit amb dos dies de concerts el 24 i 25 de juny. Alizz, Triquell,... (Llegir més)
El proper dilluns 20 de març de 2023 s’iniciaran les obres d’urgència per canviar un tram del tub de desguàs del carrer Església de... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat aquesta setmana les obres de millora del subministrament d’aigua potable al nucli de Sobrestany,... (Llegir més)
Els grups multifamiliars són espais grupals on es treballen els vincles i les relacions, on les famílies poden compartir-hi situacions de la... (Llegir més)
Aquest matí, l'equip de govern i els representants dels treballadors del consistori (personal laboral i personal funcionari) han signat el nou... (Llegir més)
Torroella de Montgrí-l’Estartit és el municipi escollit per la Fundació Philippe Cousteau “Unió dels Oceans” per situar-hi la seva nova seu... (Llegir més)
Aquesta setmana, l’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha acordat que tot i que el municipi no es troba en fase d’excepcionalitat per sequera... (Llegir més)
El Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí ha acollit la cloenda del curs en web accessible, que ha organitzat el Consell Comarcal del... (Llegir més)
La Fundació Philippe Cousteau "Unió dels Oceans" ha anunciat aquesta setmana que establirà la seva seu científica mundial a Torroella i... (Llegir més)