18.08.2020
Benvolguts veïns/es,
Com sabeu, del 21 al 27 d’agost celebrem la Festa Major de Sant Genís. Enguany, una Festa Major molt condicionada per les mesures sanitàries del Covid-19.
Aquestes restriccions i limitacions d’aforament ens han obligat a fer canvis d’ubicació d’algunes activitats. Aquest any, tindran lloc més activitats als Jardins John Lennon i a l’aparcament de la Plaça del Lledoner s’hi situarà la zona de sopars de les entitats del municipi. En aquest sentit, com a veïns de la zona, us volem demanar la vostra comprensió durant aquests dies de Festa Major. Des de l’Ajuntament garantirem que els concerts previstos finalitzin no més tard de dos quarts de 2 de la nit.
La celebració de la Festa Major ens obliga també a restringir el trànsit a diversos carrers del municipi, com són el c. Enric Morera, c. Ramon Boi, c. Montgrí i un tram dels c. Llibertat, c. Garbí i c. Joaquim Vallespí. També en alguns sectors d’aquests carrers es prohibirà l’aparcament, per tal de facilitar la circulació dels peatons. A la pàgina web municipal trobareu un plànol amb totes les indicacions corresponents.
Tots els talls de circulació i prohibicions d’aparcament estaran convenientment senyalitzats, mitjançant senyals a la via pública, amb anterioritat. Consulta el PLÀNOL DELS TALLS DE TRÀNSIT I APARCAMENT DE LA FESTA MAJOR 2020
Durant els dies de la Festa Major també es tancarà la circulació de vehicles al Passeig de Catalunya, des de 2/4 de 9 h del vespre i fins passada la mitja nit, en funció del trànsit peatonal i la legislació vigent. Aquesta mesura es pren per garantir la seguretat dels peatons.
Per últim, us informem que els punts de càrrega de vehicles elèctrics situats al c. Enric Morera estaran fora de servei des del 21 al 27 d’agost, pel que us recomanem que feu ús del punt de càrrega que trobareu a l’Espai Ter.
Com a veïns dels sector us agraïm la vostra comprensió i esperem que el proper any, puguem celebrar una Festa Major amb les ubicacions tradicionals.
Per qualsevol incidència o urgència us podeu posar en contacte, com sempre, amb la Policia Local al 972 75 01 49.
Us agraïm per avançat la vostra col·laboració.
Cordialment,
Josep Martinoy i Casademont
Regidor de Seguretat Ciutadana i Promoció Econòmica
Torroella de Montgrí, 18 d’agost de 2020
Ja podeu consultar les llistes definitives dels infants que han estat admesos i exclosos a les escoles bressol municipals, de Torroella de Montgrí i... (Llegir més)
Aquest matí s'ha formalitzat una tercera donació a l'Ajuntament de Torroella de Montgrí de diverses obres del fons privat d'art del reconegut... (Llegir més)
FIMAG, el Festival Internacional de Màgia de Torroella de Montgrí, vol que la màgia piqui a tothom. Per això, ja engega motors el dijous 1 de... (Llegir més)
Unitat i Progrés Municipal ha guanyat les eleccions municipals amb 1.188 vots (29,68%) i Jordi Colomí ha aconseguit revalidar els sis regidors que... (Llegir més)
Benvolgudes famílies, Ja podeu consultar les llistes baremades dels infants que han fet sol·licitud de preinscripció a les escoles bressol... (Llegir més)
El Museu de la Mediterrània ha rebut la donació d’un nou fons musical vinculat al món de la sardana. En aquest cas es tracta de la documentació... (Llegir més)
La 43a edició del Festival de Torroella de Montgrí, que se celebrarà entre el 29 de juliol i el 18 d'agost, reivindica enguany, el poder... (Llegir més)
La Fundació Philippe Cousteau “Unió dels Oceans” ha començat a impartir a l’Aula del Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí, el... (Llegir més)
El proper dijous 11 de maig de 2023 s'obre el període de sol·licituds d'ajuts al programa de Casals d'Estiu que coordinen l'Ajuntament de Torroella... (Llegir més)
L’Ajuntament de Torroella de Montgrí convoca un concurs de cartells per escollir la imatge publicitària que ha de servir per il·lustrar el... (Llegir més)
El Servei Català de la Salut ha començat els preparatius previs per a l’execució de les obres d’ampliació del CAP de Torroella de Montgrí.... (Llegir més)
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha instal·lat dos bancs amb electricitat per a carregar dispositius electrònics a Torroella de Montgrí i a... (Llegir més)
L’Institut Montgrí ampliarà el curs vinent la seva oferta formativa amb la posada en marxa d’un cicle superior de Màrqueting i Publicitat. Es... (Llegir més)
Més de 150 alumnes de 5è de primària del Col·legi Sant Gabriel i de l'Escola Guillem de Montgrí, de Torroella de Montgrí; de l'Escola... (Llegir més)
Cala Montgó ha tornat a revalidar per tretzè any consecutiu la Bandera Blava que certifica la bona qualitat ambiental de la platja i... (Llegir més)