Aquest matí s'ha retirat el camió de gran tonatge que ahir a dos quarts de set de la tarda va quedar atrapat al carrer de Fàtima, de Torroella de Montgrí, a conseqüència d'un esvoranc que es va produir a la calçada.
En aquests moments els Bombers estan valorant la incidència i les companyies d'aigua, gas i llum hi han desplaçat els seus tècnics, per inspeccionar les canalitzacions de serveis, per bé que no s'hi han detectat afectacions. Amb tot, a conseqüència d'aquests treballs d'inspecció es poden produir talls puntuals de subministrament.
L'esfondrament ha provocat el trencament d'un desaigüe d'aigües brutes i del col·lector d’aigües de la muntanya.
L'esvoranc té unes dimensions d'uns 2 m d'amplada per uns 9 m de llargada i 2 m de fondària. Des de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí s'han activat tots els dispositius tècnics disponibles per tal d'avaluar i resoldre la incidència al més aviat possible.
La brigada municipal procedirà al sanejament de l'esvoranc i els treballs per reparar la incidència s'encarregaran a una empresa externa. També s'aprofitarà per repassar l'estat de tota la canalització d'aigües plujanes del carrer.