Avisos

Oficina d'Atenció al Ciutadà

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) té com a objectius canalitzar i facilitar als veïns, empreses i visitants, la seva relació amb l’Ajuntament, atenent i orientant tant les seves demandes tant d’informació com de gestió, a través del canal de la seva preferència: presencialment, telemàticament o telefònicament.

El servei està emplaçat a la planta baixa de la Casa de la Vila.

Horaris:
Cada dia, de dilluns a divendres, de les 9 a les 14 h.

Manual de tramitació online de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí

Manual de rebuda de notificacions online de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí

Notícies Relacionades
22.03.2018

El Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC) ha distingit l'Ajuntament de Torroella de Montgrí amb un reconeixement per l'ús i la... (Llegir més)

Ha col·laborat, com a municipi pilot, amb el Consell Comarcal i el grup d’arxivers del Baix Empordà, en el desenvolupament d’un programari de... (Llegir més)

(22.03.13) L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha fet una pas important cap a la implementació de l'administració electrònica i ha posat en... (Llegir més)

Responsable tècnic
Sr. Pere Serrano Martín (Secretari)
Responsable polític
Sr. Jordi Colomí i Massanas
Dades de contacte
  •   972758112
Adreça
Plaça de la Vila, 1
17257 Torroella de Montgrí
Horari
De 9 a 14 h, de dilluns a divendres
Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi n'acceptes l'ús. Més info
ACCEPTAR
eventis