El Festival del Còmic de Torroella de Montgrà i l'Estartit és una iniciativa organitzada per l'Ajuntament i l'empresa multinacional Panini, que té la seu central de l'Estat Espanyol a Torroella. Se celebra la segona quinzena del mes de maig i cada any té un superheroi com a estrella convidada.
La propera edició serà el 22 de juny de 2013
A diferència d'altres festivals, com la Fira del Còmic a Barcelona o el Festival international de la Bande dessiné a Angoulême, en aquest cas, els grans protagonistes són els nens i nenes. Un dels objectius del festival és marcadament lúdic i pedagògic.
Durant el cap de setmana del Festival del Còmic es presenta un atapeït programa d'actes (conferències, exposicions, projeccions de pel·lÃcules, tallers, mercat de còmics, etc.).
Més informació:
Àrea de Promoció Econòmica
C/ Ullà , 31, 17257 Torroella de MontgrÃ
Telèfon 972 75 51 81
A/e:
L'adreça electrònica està protegida contra robots d'spam. Has d'activar Javascript per poder veure-la.
http://www.festivaldelcomic.org