• leftlayout Layout
  • rightlayout Layout
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

 

  • (+)

  • ACTIVITATS DESTACADES

  • (+)

Inici INICI Informació municipal Notícies (IM) Apagada analògica de la TV al nostre municipi
(IM) Apagada analògica de la TV al nostre municipi Imprimir Correu-e

Benvolguts veïns/es,

La Direcció General de Xarxes i Infraestructures de Telecomunicacions de la Generalitat de Catalunya ha informat a aquest Ajuntament que el dia 19 de gener de 2010 es farà l’apagada analògica de la TV, de l’antena de Rocamaura.

El repetidor de Rocamaura dóna servei al nucli de l’Estartit, i a les urbanitzacions Torre Moratxa, les Dunes, Torre Gran, Torre Vella, entre d’altres. Per tant, tots els ciutadans del municipi que estiguin connectats a aquesta antena deixaran de rebre la senyal de TV analògica a partir del 19 de gener de 2010.

L’apagada analògica al nucli de Torroella està prevista per finals de febrer de 2010.

Recomanem doncs a tots els ciutadans del municipi, que revisin les seves instal•lacions de connexió a la TDT, com més aviat millor, i que les adaptin per garantir la correcta recepció de la TDT.

Més informació:
A la següent pàgina web trobareu tota la informació necessària sobre la TDT: www.tdt.cat.

Atentament,  
          


Josep Maria Rufí i Pagès
Alcalde

Torroella de Montgrí, 12 de gener de 2010

 

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com
 

peu Aj. Torroella-Estartit
peu Aj. Torroella-Estartit peu Aj. Torroella-Estartit