





L'Espai Ter: Imagina't com serà aquest nou espai amb el vÃdeo amb imatges amb 3D que hem preparat!
Quan començaran les obres? Per quins usos està pensat? Informa't aquÃ

L'Espai Ter: Imagina't com serà aquest nou espai amb el vÃdeo amb imatges amb 3D que hem preparat!
Quan començaran les obres? Per quins usos està pensat? Informa't aquÃ
| Junta de Govern Local |
|
|
|
La Junta de Govern Local és l'òrgan de govern que, sota la presidència de l'alcalde, col·labora de forma col·legiada en la funció de direcció polÃtica que li correspon i exerceix determinades funcions executives i administratives, segons determina la legislació vigent i les delegacions que pugui rebre de l'alcalde. Es constitueix amb un nombre de regidors que no serà superior al terç legal, i el seu nomenament i cessament correspon lliurement a l'Alcaldia.
Composició:
També poden assistir a les seves sessions els altres regidors delegats, que tenen delegacions genèriques o delegacions especÃfiques de l'Alcaldia, aixà com el president del Consell Municipal de l'Estartit, el Sr. Eduard Vila i Jaime. L'Alcaldia podrà convidar-hi, com a oient, el cap de llista de l'altre grup que ha obtingut representació a l'Ajuntament:
La Junta de Govern Local es reuneix el 2n i el 4t dijous de cada mes.
Delegacions d’atribucions: L’alcalde, Josep Ma Rufà i Pagès, va delegar a la Junta de Govern Local, a més de les seves atribucions com a òrgan d’assistència a l'alcalde, les següents delegacions: a) L'aprovació de convenis de col.laboració amb altres administracions, aixà com entitats i particulars, quan el seu import no superi 1.448.737,31 euros. b) L'acceptació de subvencions concedides per altres administracions.
Per altra banda, el Ple Municipal va delegar a la Junta de Govern Local ,a més de les seves atribucions com a òrgan d’assistència a l'alcalde, les següents delegacions: a) La declaració de lesivitat dels actes de l'Ajuntament. b) La declaració de nul.litat dels actes de l'Ajuntament. c) L'establiment, fixació, regulació i modificació dels preus públics. d) El reconeixement extrajudicial de crèdits. e) La sol.licitud i acceptació de subvencions quan la disposició que aprovi la convocatòria estableixi que el Ple sigui l'òrgan municipal competent. f) La declaració de les incompatibilitats del personal i l'autorització o denegació de les sol.licituds sobre compatibilitats. g) L'aprovació de convenis de col.laboració amb altres administracions, aixà com entitats i particulars quan el seu import superi el 10% dels recursos ordinaris del Pressupost. h) L'aprovació de les bases reguladores de la concessió de subvencions. i) L'ordre d'enderroc de les edificacions il.legals.
|
|